Opiskelijalähettiläiden blogi starttaa

Uudet opiskelijalähettiläät ovat ottaneet blogin haltuunsa!

Tässä blogissa päästään tutustumaan Jyväskylän yliopiston opiskelijalähettiläisiin, joista jokainen edustaa omaa tieteenalaansa. Kevään ja kesän aikana kerromme omien kokemuksiemme pohjalta Jyväskylästä opiskelijakaupunkina, opiskelijan arjesta, käytännön opiskelusta ja muista hakijoita tavallisesti askarruttavista asioista. Tulemme pureutumaan muun muassa seuraaviin kinkkisiin kysymyksiin:

Miten Jyväskylän yliopistossa voi kansainvälistyä? Voiko pääsykokeista selvitä voittajana? Mistä opiskelija voi löytää asunnon? Kuinka opiskelijat viettävät vapaa-aikaansa? Entä syövätkö opiskelijat muutakin kuin nuudeleita?

Blogi polkaistaan käyntiin juttusarjalla, jossa uudet opiskelijalähettiläät esittelevät itsensä. Juttusarjan avaa tietotekniikan opiskelija Valtteri. Pysykäähän kuulolla!

Terveisin
kauppakorkeakoulun opiskelijalähettiläs Roosa

Opiskelijalähettiläiden blogi starttaa Opiskelijalähettiläiden blogi starttaa Reviewed by JYU Opiskelijalähettiläät on 4.49 Rating: 5