Tietotekniikan opiskelijalähettiläs esittäytyy

Heips!

Olen Valtteri ja olen nört... tietotekniikan opiskelijalähettiläs Jyväskylän yliopistosta! Hommani on siis kertoa teille tietotekniikan opiskelusta ja vastata mahdollisiin kysymyksiin liittyen opiskeluun yliopistossa, tietotekniikan opiskeluun, meille hakemiseen ja muihin vastaaviin.

Vapaa-aikani kuluu pääosin (yllätys yllätys) tietotekniikan, e-urheilun, youtuben ja salin sekä muun urheilun parissa. Muita harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita ovat ruoanlaitto ja kokkaaminen, vaeltaminen ja muu eräily, soittaminen ja laulaminen sekä hyvät oluet ja viskit. Jos en ole jonkun näiden parissa, niin todennäköisesti olen töissä tai nukkumassa. Usein viikonloppuisin (sekä myös viikolla) olen auttamassa vanhempiani parin hevosen ja koiran hoitamisessa.

Töitä olen tehnyt opintojen ohella nyt yli kolme vuotta ja ovat suurin syy siihen, miksi olen myöhässä opintojeni kanssa. Opiskelussani on nyt siis menossa aika tiukka vaihe, koska yritän saada kandidaatin tutkintoni valmiiksi mahdollisimman pian. Opiskeluni koostuvat nyt pääasiassa siis tekemättä jääneiden kurssien loppuun viemisestä ja kanditutkielman tekemisestä. Hommaa on siis tiedossa, mutta onneksi nyt pienen elämän muutoksen jälkeen on entistäkin enemmän intoa ja energiaa saada kaikki valmiiksi!

Tietotekniikan opiskelussa parasta on, että käsissäni on maailman tehokkain työväline. Tietotekniikka on kaikkialla lusikoista (oikeasti!) satelliitteihin ja kehittyy jatkuvasti. Tietotekniikkan pystyy liittämään ihan mihin tahansa ja siksi odotankin innolla, miten maailmaa voidaan kehittää sen avulla.

Siinä siis vähän minusta ja tietotekniikasta. Nähdään vähän siellä sun täällä ja eri tapahtumissa. Jos jossain tulen vastaan niin saa nykiä hihasta, mutta vastaan mielelläni kysymyksiin myös esimerkiksi opiskelijalähettiläiden Facebookissa!

Terveisin
tietotekniikan opiskelijalähettiläs Valtteri

Tietotekniikan opiskelijalähettiläs esittäytyy Tietotekniikan opiskelijalähettiläs esittäytyy Reviewed by JYU Opiskelijalähettiläät on 2.50 Rating: 5