Studia-messut starttaavat huomenna!

Hellurei!
Mietitkö, mitä haluaisit lähteä opiskelemaan? Haluatko tietää, mitä yliopisto-opiskelijan päivään kuuluu? Tarvitsetko hakuvinkkejä pääsykokeisiin? Mietitkö, minkälainen opiskelijakaupunki Jyväskylä on?

Näihin ja kaikkiin muihinkin opintoihin liittyviin kysymyksiin voit saada vastauksen huomenna starttaavilla Studia-messuilla. 28.-29.11 Messukeskus täyttyy omaa alaansa etsivistä nuorista ja monenlaisista koulutusmahdollisuuksista. Tule sinäkin löytämään oma alasi!

Jyväskylän yliopiston kaikki tiedekunnat ja avoimen yliopiston löydät messujen osastolta 4a39. Ständeillä voit tavata opiskelijoita ja henkilöstöä laajasti eri aloilta. Opiskelijalähettiläistä messuilla ovat tavattavissa muun muassa...

Emmi - Etnologia ja antropologia
Anni - Viestintä
Salla - Tietotekniikka
Sakari - Tietojärjestelmätiede
Taru - Viestinnän johtaminen
Ida-Sofia - Varhaiskasvatus
Anna - Psykologia
Marika - Terveyskasvatus
Anni-Mari - Solu- ja molekyylibiologia

Me olemme paikalla sitä varten, että sinä saisit vastauksen kaikkiin opintoja koskeviin kysymyksiisi. Tule siis rohkeasti juttelemaan!

Tunnelmia JYU:n pisteeltä viime vuoden Studiasta

Messujen aikaan kannattaa seurata myös lähettiläiden ja yliopiston somekanavia:
JYU Studia-messuilla: https://www.facebook.com/events/1348118985315923/
facebook.com/jyuopiskelijalahettilaat
instagram.com/jyuopiskelijalahettilaat
instagram.com/uniofjyvaskyla

Nähdään huomenna!
Terveisin psykan lähettiläs Anna

Studia-messut starttaavat huomenna! Studia-messut starttaavat huomenna! Reviewed by JYU Opiskelijalähettiläät on 1.26 Rating: 5