Studia-messujen antia

Moikka!

28.-29.11. pidetyt Studia-messut järjestettiin jo 26. kerran. Studia-messuilla oli 14 512 kävijää, joista melko moni vieraili myös Jyväskylän yliopiston pisteellä keskustelemassa monenlaisista koulutus- ja uramahdollisuuksista. Muun henkilökunnan kanssa yhdessä opiskelijalähettiläät saivat vastailla kiinnostuneiden monipuolisiin kysymyksiin niin hakuprosesseista kuin opiskelusta yliopistossa. Palaamme eniten kysyttyihin kysymyksiin myöhemmin oman blogipostauksen myötä. Tässä teille kuitenkin kuvien muodossa pieni kurkkaus messupäiviin!

Yksi, jos toinenkin messuilla kävijä sai mukaansa uudistettuja esitteitä.

Messuvieraat saattoivat hakeutua eri tiedekuntien pisteille ja saada vastaukset kyseisen tiedekunnan henkilökunnalta sekä alan opiskelijoilta.

Molempina messupäivinä riitti paljon innokkaita kävijöitä.

Välillä piti hengähtää, jotta jaksoi taas vastailla kysymyksiin.

Liikuntatieteellinen tiedekunta kiinnosti monia.

Myös kasvatustieteet ja psykologia herättivät paljon mielenkiintoa.

Suomen Lukiolaisten Liitto äänesti Jyväskylän yliopiston karkit messujen parhaiksi omalla Snapchat -kanavalla.

Messuhulinaa Jyväskylän yliopiston pisteellä.

Opiskelijalähettiläät jäivät kiinni liiallisen tiedon jakamisesta poliisiammattikorkeakoulun valvovan silmän alla.

Jyväskylän yliopiston opiskelijalähettiläät Studia -messuilla

Studia -messut olivat jälleen antoisat ja mieleenpainuvat meille opiskelijalähettiläille. Oli ilo kohdata jokainen meidän kanssa juttelemassa käynyt. Toivottavasti moni sai selkeyttä omiin opiskelu- ja urasuunnitelmiinsa niin, että yhteishaun koittaessa pystyy seisomaan omien valintojensa takana varmana. Jos kuitenkin jokin asia jäi vielä mietityttämään, me opiskelijalähettiläät olemme teidän apunanne ympäri vuoden. Meille voi laittaa koska vain viestiä esimerkiksi Facebookin kautta!

Ihanaa viikonloppua kaikille!
Terkuin Ida-Sofia, varhaiskasvatuksen opiskelijalähettiläs
Studia-messujen antia Studia-messujen antia Reviewed by JYU Opiskelijalähettiläät on 5.29 Rating: 5