Yhteishaun aika

Moikka!

Tänään on alkanut korkeakoulujen kevään 2018 yhteishaku. Voit hakea opiskelemaan Jyväskylän yliopistoon 14.3.2018 klo 8.00 - 28.3.2018 klo 15.00. Vaihtoehtoja löytyy kuudesta eri tiedekunnasta. Jotta löytäisit sen koulutuksen, mikä päätyy sinun hakemukseesi Opintopolussa, suosittelen vilkaisemaan Jyväskylän yliopiston nettisivuja. Sieltä löydät monipuolista tietoa eri koulutusvaihtoehdoista sekä meidän opiskelijalähettiläiden yhteystiedot. Laittakaa ihmeessä meille viestiä, jos haluatte kuulla esimerkiksi yliopistossa opiskelusta tai pääsykokeista lisää. Vastaamme mielellämme!

Omasta tiestäni Jyväskylän yliopistoon kirjoitin viime keväänä ja siitä voit lukea täältä blogista. Haluan muistuttaa teitä jokaista tämän kevään hakijaa, että yliopisto-opiskelijat Jyväskylässä ovat muuttaneet tänne eri puolelta Suomea, toiset ensimmäisen yhteishaun tuloksena ja toisilta se on vaatinut useampia hakukertoja. Ei ole yhdenlaista polkua opiskelemaan, jota kaikkia olisivat kulkeneet. Ota siis ensimmäinen askel ja lähde etsimään sinun polkusi Jyväskylän yliopistoon!

Millainen on meidän Jyväskylä ja meidän Jyväskylän yliopisto? Ota siitä selvää!

Paljon onnea kaikille hakijoille yhteishakuun opiskelijalähettiläiden puolesta!

T. Ida-Sofia
Yhteishaun aika Yhteishaun aika Reviewed by JYU Opiskelijalähettiläät on 9.35 Rating: 5