Tietojärjestelmätieteen opiskelijalähettiläs esittäytyy

Moro!

Täällä kirjoittelee Mikko, ja toimin tietojärjestelmätieteen opiskelijalähettiläänä. Olen kolmannen vuoden opiskelija, ja alun perin lähtöisin Oulusta. Jyväskylään tykästyin heti tänne muutettuani. Sivuaineinani opiskelen liiketoimintaosaamisen perusteita sekä rahoitusta.

Tietojärjestelmätiede on erinomainen vaihtoehto kenelle tahansa, joka on kiinnostunut informaatioteknologiasta ja kauppatieteistä. Meillä opiskelijoista tulee kauppatieteen kandidaatteja ja maistereita, pääaineenaan tietojärjestelmätiede. Kurssitarjonta on hyvin laaja, ja tutkinnosta saa muotoiltua hyvin oman näköisen - olit sitten enemmän kauppatieteisiin tai tekniseen puoleen suuntautunut. Tämä takaa tutkinnon, jossa voit opiskella juuri niitä sinua kiinnostavia asioita.

Kaiken kaikkiaan tietojärjestelmätiede on opintosuuntana hyvin monipuolinen, joka sulkee hyvin vähän ovia ja keskittyy enemmänkin niiden avaamiseen. Koulutus takaa laajan osaamisen IT-alalla työskentelyä varten, ja erityisesti maisterivaiheessa pääsee syventämään omaa osaamistaan haluamaansa suuntaan.

Huhtikuussa minua odottaa vaihto-opiskelu Saksassa, jota odotan jo innolla. Opiskelijoille tarjotaan laajat mahdollisuudet kansainvälistymiseen ja erilaisia vaihtokohteita on tarjolla ympäri maailmaa. Vaihto on varmasti yksi parhaita opiskelun tarjoamia kokemuksia, johon kannattaa ehdottomasti tarttua!

Terkuin,

Mikko

Tietojärjestelmätieteen opiskelijalähettiläs esittäytyy Tietojärjestelmätieteen opiskelijalähettiläs esittäytyy Reviewed by JYU Opiskelijalähettiläät on 1.35 Rating: 5